Monday, March 23, 2009

Work of Art (part 5) = Caturist

Kali ni i telah sekodeng encik Caturist kita...Encik Shairul Abdul Karim..nah siap kasi nama penuh lagi nih..i kagum dengan semua hasil karya beliau...

final touch up... ni versi black and white


i memang suka tengok gambar seni caturist..(best tengok semua hasil seni caturist...uihh ayat bodek ni kui kui.)...ni je yang dapat i sekodeng hihi..





7 comments:

caturist said...

Kakakakakaka... tq 1,0000000000000000000000x

Saya teramat suka. Inilah satu2nya perkara yang telah menggembirakan saya kala ini.

My whole family (wife & son) sent the best regards to you. We all wishing you happiness and a lot of loves in your life.

Thanks again from the bottom of my heart.

We love you so much!

Ivy Metaga said...

adehh..tak dapat sambut tq tu..banyak cam beribu2 lemon hehehe...
sy senang hati bila kawan mengukirkan senyuman..
salam juga buat ur family..
i love you all too..wah..
caturist semoga semua baik2 dan akan menunggu kembali nya caturist di ruangan karya lagi...

Shitsurei shimashita said...

wah!!!hapi tgk kerjasama korang, saya tukang support tepuk jer n beri semangat tidak berkata.
Sememangnya kita leh tumbuhkan satu team sdiri wo..

ivym, teruskan yer, take ur time and always happy2..cheers. May God Bless U All

Ivy Metaga said...

and you too..naga..happy2..ceria2..tepukan dan kata2 semangat tu akan di hargai..
nanti kasi kelupis bah sb support tu hiiiiiiiiiiii..(senyum nampak gigi jak..)

fahmi latiff said...

ivy ... bro shairul hensem ... nyer.. kalah fahmi ivyyyyyy....hu..hu..hu...:)

khairul onggon said...

Wow... hasil kerja yg teliti dan kacak... Nang kreatif ktk tok owh... Ktk patut pikir bukak bisnes bah.. :) I'll promote..

Ivy Metaga said...

fahmi: tak pe2..dua2 hensem kui..kui...

khairul:belum lagi ke arah ya, sekadar hobi jak, nanti kalau dah ada rezeki ke arah tu, kmk pasti cari ktk utk promote2 hihi..peace..