Tuesday, March 31, 2009

I love "S"



Ohh..I love You Sushi..(aahh..title ingatkan apa2 =p, mau april fool ka...)..Petang tadi I dengan Hui Ming makan Sushi..lama dah tak makan Sushi.....makan di tempat biasa..everwin kopitiam..kat sini memang banyak jenis stall..ada western, nasi lemak, rojak, seafood..dan macam2 lagi..(dalam post yang sebelum nya boleh view apa yang dah I sekodeng, terjah dan makan..)....bila dah makan sushi rasa cam di awan biru jak (ni tokok tambah je..)..org kata kalau nak jaga badan..makan sushi bagus tu..(yer ke..kalau tak betul fakta tu..jangan marah I, marah kat org tu hehe..)..comel tak budak yang pakai kimono kat atas tu..jom lihat apa yang Ivy makan hari ni...jom jalan2 cari makan dah bermula lagi...yihaaaa..


Clown Island
Hui ming makan yang ni..(3 rasa..)

tak tau apa nama nih..yang ni I makan..yum yum..


Set 1
color hitam = M. Unagi
color coklat = Inari
color kuning (atas) = Tamago Sushi

Set 2
Left = Tamago Maki
center = Kani Salad
right = Kani Maki

Unagi Kabayaki
ni ikan..memang sangat2 sedap..



Saya Suka Makan...
Anda??


8 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

saya pun suka makannn..coklat huhu

Ms Tikot's said...

Lamak x makan sushi eh. Bln tok ada promotion kat Sushi King. Maok pegilah..

fahmi latiff said...

terjahhhhh

tapi xder bom... lalalalala
sama la kita yer..

fahmi suka makan juga... :)

Ivy Metaga said...

cinta cukulet:
mana coklat sy tu..mana mana mana...=p

ms tikot:
wah best ya..harus pergi ya..tapi lama2 tok sik pernah mek masuk sushi king...mek masuk sushi tie (located di sibu)..sik tau kch ada ka sik oh..

fahmi:
oh..fahmi suka makan ke..wah bagus2..nanti kita sama jalan2 cari makan yer..

helena's said...

ivy,,im back!hehe miss u..
love sushi much!

Ivy Metaga said...

cikhel:
ye ye..cik hel dah pulang...nanti nak terjah cik hel hari2 yahooo..

kirana said...

SHUSHIIIII...... Oh no, Kirana sik makan shushi. Ampun, ampun! Kitak org belanja suruh Kirana makan free sampai telentang pun Kirana sik kan makan shushi. Ada la cerita di sebalik shushi tok. Aduiiiiii.... lemah lutut!

Ivy Metaga said...

kirana:
kenak sik suka sushi..leh cerita sik hehe