Tuesday, March 10, 2009

Momo...

Momo ni kucing paling latest pet yang di jaga, memang dari kecik i suka kucing, dah banyak kucing dah kena jaga dari kecik, tapi ya lah ada yang mati kena racun orang huhu, mati tua, hilang pun ada..(lari ikut syg diaorang lah tu...haiwan pun pandai couple ape..hihi..)..

" apa tengok2...gigit baru tau.."

" waaa...rasa2 nya bole masuk american next top model sik.."

" sakit belakang da.."

see..habis christmas tree kat rumah momo kerja kan..this pic taken on christmas day last year, 2008.. kira caught in the act....(hari tu selalu kena pukul oleh me, kejamnya i... huarrghhh..)

Dua tiga kucing belari,
mana nak sama si kucing belang,
Dua tiga mana ku nak cari,
errr...................(..tolong sambung leh hehehe....)

2 comments:

Shitsurei shimashita said...

tak sama yg tapuk blkang krimas tree..hohoho

Ivy Metaga said...

hehe..yer mmg tak sama..momo ni suka merobohkan harta benda..