Saturday, March 7, 2009

Nagaperang dengan selambanya......

......me, Ivy metaga.. jawab tag u nagaperang.....huhu..

1.letakkan 3 picture dalam berlainan mood...

happy..siap tunjuk gigiku....(buat iklan ubat gigi leh sik..)

blurr..dan penat..adehhh.. (cam muka nangis gak..waaa...)

muka terkejut ala2 manja gitu ..(ala buaya tu pun suka pose ngan i hihi..)


2. describe in 5 words about yourself
- simple
- talkative (ya bila dah bateri full...bla bla bla...)
- kelakar
- loving (..ya ka..hihi..)
- caring

3. berikan 3 perkara yang buat anda gelisah
- bila rasa dah buat salah ...
- bila rasa org dah tak sayangkan kite..
- bila perut dah terover kenyang..sebab nak "melabur" hehe..

4. huruf yang anda selalu guna
" O".."K"..sebab selalu cakap "ok" je..


5. senaraikan 5 perkara yang buat anda happy
- my family..(they always be no.1..)
- bila tiap2 bulan dapat bayar apa2 yang patut sebelum berbelanja hihi...
- bila org d sekeliling happy...
- bila bangun tiap2 pagi..."oh i have another 1 day to live..hihi"
- apa yg i buat akan menjadi...


6. senaraikan 5 insan yang anda sayang
-my saviour
-mummy n daddy
-brother n sister
-love ones
-best friends

7. anda marah bila........
........buat satu benda tu banyak kali tapi tak menjadi..uihh menguji kesabaran tul hehehe..


8. anda nanges bila..........
........tgk org nangis, sedih, kena marah....bila airmata nak kuar huhu...


9. anda memang SELAMBA kalau tag....
.......Si Ken
apa agik ken mau ya jawab lah dgn selambanya hihi...

4 comments:

Shitsurei shimashita said...

makasih ivy! ti kamek tag lagi k.hahahahahaha! happy sunday nite.

Ken Cornellius said...

akan menjawab dengan selambanyer juga..hehehe

Ivy Metaga said...

ivy to nagaperang: ah..ya lah tu..welcome..happy weekend to u too..

Ivy Metaga said...

ivy to ken:haha..ya harus jawab dgn selambanya yer..makasi ken..