Tuesday, March 2, 2010

Please Berlakon

Apa harus anda lakukan kalau ada orang minta tolong supaya anda melakonkan watak sebagai isteri dia??..... mesti ayat yang keluar dari mulut anda macam ni kan, "ko da buang tabiat?", "ko da gila!!"

Hahahaha.... selalu kisah2 macam ni seperti dalam drama pula kan, tiba2 I teringat pula kisah dulu2, I ada seorang kawan, tiba2 ada lah satu hari ni, dia minta tolong, boleh tak I berlakon jadi isteri dia....

Kisahnya macam ni..........

errrr.... next entry I ceritakan lah hahahaha, malas nak menaip boleh...

Lepas ni nak berlari2 ke toilet, sebab ada urusan penting, ada faham, ok daaaaaa.....


p/s: what say you??

9 comments:

mR.sYaH said...

ni mesti kes xtahan sgt ni.. tu sambung net entri.. sampaikan hajt elok2.. hehe..

Ummi Hanie said...

cayalah..ivy hampir2 jadi pelakon gitu...:)

p/s : jom join my 1st giveaway ? easy peasy one ;)

helena's said...

ivy!!ish main2!

PiccoPicca said...

pelakon betol2 kah?

Online pregnancy test said...

hmm ! i like your post..

Online pregnancy test said...

something is looking good here. that i like in your post.

Krisno said...

Berlakon jadi gf i..boleh tak...keh keh keh..

Faizal n Fashitah said...

Blakon jak sia.. boh lupak amik bidio skali ekekeke..

beat::the::sky said...

alaa..suspen la pulak..baru je nak berpeluh..hikhik..